maanantai 16. maaliskuuta 2020

Töissä taas - ainakin osittain



Olin aikeissa palata pitkän tauon jälkeen osa-aikaisesti töihin 16.3.2020, mutta arvaatte miten siinä kävi. Joten täällä ollaan terveinä, mutta vapaaehtoisesti eristyksissa - ja valmiina etätöihin.  


Vastaanotto


Olen avannut videovastaanoton Minduu-palvelun kautta. 

Minduu on kätevä palvelu, jossa psykoterapeuttia etsivä asiakas ja asiakasta etsivä psykoterapeutti löytävät toisensa. Osalla psykoterapeuteista on suora nettiajanvaraus, osa antaa ajan yhteydenoton perusteella. Videoyhteys on turvallinen ja muun muassa HUS:n hyväksymä.  Käy tutustumassa!

Voit varata ajan minulle jos haluat pohtia ammattilaisen kanssa omaa, lapsesi tai parisuhteesi tilannetta. Yleisin kysymys lienee onko lapsen käytös, reaktio tai kehitys "normaalia" ja miten vanhempi voisi häntä auttaa.


Pitkiin psykoterapioihin en juuri nyt voi asiakkaita ottaa. Huomaathan myös, että kyseessä ei ole erikoislääkärin vastaanotto eli joten en uusi reseptejä, tee lausuntoja tai lähetteitä.


Luennot


Kevään luennot on luonnollisesti peruttu. Olen kuitenkin käytettävissä etäyhteydellä pidettäviin tilaisuuksiin, joista minulla on vuosien kokemus.
 
Voit tiedustella luentoa verkkosivujeni kautta. 

Chat-palvelut

Kuntien kautta pyörivät Onks tää normaalia-  ja En kestä- chatit jatkuvat. Lue näistä palveluista ja verkossa auttamisesta lisää yhteistyökumppanini Zoturin sivuilta.


Kirjat

Kaikki kirjani ovat  paitsi kirjastoissa ja verkkokaupoissa,  myös ladattavissa Storytelistä tai BookBeatista. 


Voimia ja malttia kaikille! Vaikeat ajat edessä...  ei jäädä liian yksin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti